Ügyfélszolgálatunk feladata a tulajdonosi hívások kezelésén túl a személyes segítség biztosítása.
Eddigi munkánk során sikerült elérni, hogy a tulajdonosok ne csak a közgyűlésen találkozzanak velünk, hanem mindennapi életük részesei vagyunk. Folyamatosan ellenőrizzük az általunk vállalt szolgáltatás színvonalát (közös képviselet, takarítás, kertészet stb.)
A költségek alacsonyan tartása érdekében rendelkezünk
- komplex szakszerviz hálózattal,
- takarítószolgálattal, igény szerinti napokon és időpontban
Az elvégzendő munkák ütemezését a közgyűlés határozza meg, illetve folyamatos, napi kapcsolatban állunk a számvizsgáló bizottságokkal és az üzemeltetés során felmerülő hibákat az ő jóváhagyásukkal végeztetjük el, kivételt képeznek ez alól az életet közvetlenül veszélyeztető problémák, melynél az azonnali hibaelhárítást megkezdjük, ezzel párhuzamosan tájékoztatjuk a számvizsgáló bizottságot a megkezdett munkálatokról.
Minden házunknak garantáljuk a gazdaságos, korrekt, áttekinthető gazdálkodást. Biztosítjuk az időszakos, átfogó ellenőrzés lehetőségét a számvizsgáló bizottság részére.
Minden, újonnan átvett társasházunkra, a házra vonatkoztatva készítjük el gazdálkodási tervünket, figyelembe véve a helyi sajátosságokat, lehetőségeket, minden esetben a közgyűléssel és a számvizsgáló bizottsággal egyeztetve. Minden társasházban felülvizsgáljuk a hatályban lévő, megkötött szerződéseket, és valamennyi átvett társasházban garantáljuk, hogy jelentős költségmegtakarítást tudtunk elérni a szerződések optimalizálása révén.